Dah besar ennnn,


wawee! dah tahun baru la siot.baru dapat merasa jadi lapan belas.tahun ni beransur sembilan belas pula.mangai,dah besar dah aku!

as usual,goodbye two oh one oh.hello two oh one one.

macammana celebration new year korang? aku punya was surrounded by loving family,alhamdulillah.after spending the last day of 2010 at sunway with fellow G's; hana izat fairul.

ayam penyet.fairul's treat.muka lepas menangis kepedasan

haagen dazs.izzat's treat.muka teruja.

Then patutnya tumpang sekaki tengok firework di look out point.tapi aku dah rasa tak sihat macam apa.minta permisi pulang.maka tengok firework dari sri ukay sahaja,while reminiscing the memories of 2010.ada yang bikin senyum,yang bikin gelak,yang bikin keluar air mata.

terima kasih kepada kamu,watak watak yang telah menjadikan tahun aku bermakna.

tahun itu lah aku merasa tidak lagi berbaju biru mahupun beige serta nyanyian sekolah.senyuman diukir pabila melihat slip sijil pelajaran malaysia.mula ronggeng satu kl.dapat kenal orang orang yang sentiasa ada tidak kira susah atau senang.dapat aktiviti memanjat sebagai hobi baru.dapat pelajari ilmu gitar.dapat pulak masuk uitm shah alam sambung pelajaran.abang jadi doktor jadi engineer.kakak kahwin.malaysia menang piala.

one word utk two oh one oh,awesome.

semua muka nak gembira dah jadi school leaver.bila teringat maktab sayu jugak masing masing.

mereka cool duh.teman sepanjang hayat.

dorang ni pun cool.yang bertanggungjawab membuka mata aku.

wedding kakak.aku banyak makan je.

budak budak se-universiti.

diharapkan two oh one one pun awesome ye.

dan oh,resolution? i dont have any.aku tak rasa aku memerlukan azam baru.setahun ada 365 hari kan.jikalau rasa nak berubah for what so ever reason,just do it on the spot.jangan tangguh,lagi lagi jikalau niat yang baik.

live well or live hell.you choose.

yet still not to late to wish happy new year ey mates?

No comments:

Post a Comment