Everybody wants some presto magic

A very happy 18th birthday kepada Muhamad Hariz Arham! :)


Hahah kau bertuah harini birthday kau, dan aku pula dalam mood untuk menulis, terhasillah satu post didekasi kepada Mr Lupi aku.


Tapi sungguh, aku rindu kau. Dan KAMi juga.




May you have a blast today, and all the best in whatever you do kawan.


Dan oh, aku masih simpan belalang, duit dubai, duit bentuk baju, kertas berconteng, yang kau bagi kat aku. Heh. Selamat kat rumah aku. Lagi lagi belalang tu, hari hari aku bagi dia makan. *ceh macam hidup je




Dedikasi kepada semua kawan; aku sayang kau!


nota kaki; Diharapkan teman sekelas, Justin, akan cepat sembuh dari hyperventilation. Dah berapa hari dah, cepatlah sembuh. Aku rindu nak kacau kau, aku rindu nak dengar cerita kau. Mari tolong doakan dia cepat pulih seperti sedia kala ye.



No comments:

Post a Comment